torsdag 11 mars 2010

Problem: inga rena byxor eller tvättmedel. Lösning: massproduktion.

Gårdagskvällen präglades av massproduktion.
Det blev 6 byxor utklippta åt pojken:
*Lime/brunrandiga med lime mudd
*Turkos/brunrandiga med turkos mudd
*Orange med svart mudd
*Hello kitty fodrade med orange foder (ska vändsys) med svart mudd (tror jag)
*Röd/vitrandiga med turkos mudd
*Brunrutiga med svart mudd
samt 8 små pyttebebismössor som ska till neonatalen i Falun.

Vinstbyxan ligger lite på is, tills jag har råd att köpa kantband och fler tryckknappar.
Trodde jag hade så det räckte, men tji fick jag.

1 kommentar:

  1. Va spännande det ska bli att se alla byxor sen. Har själv lite samma dilemma. Fotografering i morgon, och vet inte vad hon ska ha på sig. Ska jag sy eller inte?? Men hinner egentligen inte :(

    SvaraRadera