söndag 20 maj 2012

Inget nytt sytt

 ...men däremot en hel massa obloggat!

 Först ut en pyjamas som syddes för flera månader sedan, innan jul tror jag bestämt. Men det är först nu den kommit med på bild. Det blir så ibland...

Sen en pyjamaströja/myströja i underbart mjuk men rätt tunn jersey med söta små giraffer. Har endast en pyttebit av detta tyg kvar, så jag känner att jag måste förvalta den väl.

Detta set bar fisen i påsk, slängde ihop det på morgonen innan middagen hos svärföräldrarna. Knän med sydda veck, rejäla fickor och mjukt och skönt. Kunde dock konstatera att svärmor hade matchande kökshanddukar... ;)

 Ett par shorts har det blivit också, några fler bör det nog bli innan sommaren drar igång ordentligt (för hu vad det är kallt!).

Denna tröja blev sydd samtidigt som pyjamasen, men har inte heller lyckats fastna på bild. Fisen bar denna tillsammans med ett par smala muddisar i röd/vit randigt i julas. Superfint!

 En t-shirt i Znoks underbara sommartyg blev det också.

Och två obloggade t-shirtar till.

Dessa två tröjor sydde jag för så länge sedan så jag inte ens minns när det var... Här kom de med på bild i alla fall tillslut.

1 kommentar: