fredag 10 september 2010

Spännande samarbete

Det händer grejer! Knastroll kommer inleda ett samarbete med Glimma Design inom en snar framtid. Riktigt vad kommer vi inte berätta ännu, ni får se när vi är redo att publicera våra resultat. :)
Det jag däremot kan berätta är att vi kommer behöva små modeller, som ska fotas iklädda knastrollskläder.
Har du ett barn, som är mellan storlek 50 och 98 och vill ha fina bilder på ditt lilla underverk, så hör av dig till mig.
Datum för fotograferingen är inte satt ännu, utan det kommer jag återkomma med.

3 kommentarer:

  1. Hey!
    Thank you for visiting my blog and entering the competition(and linking it). This is such a cool way to find new blogs!

    SvaraRadera
  2. min flickor kan alltid ställa upp, det vet du! nyfiken på vad ni skall göra för något...

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad härlig! Jag vill gärna ha ett sådant litet konstverk till min lilla pärla som springer ute i parken hela dagarna :-)

    SvaraRadera