torsdag 16 september 2010

Ännu mera bytestyger

Jag är så glad över bytet med Anna så jag kan bara inte låta bli att sy upp tygerna på en gång!
I kväll blev det en tröja i gröna och turkosa moln samt en tröja i de blå fordonen från JNY.
Byter gärna mer om du har lust? Har en hel del retrotyger i mina gömmor. ;)

Först ut kommer tröjan med fordonen, som nog blir Fisens kalaströja till på söndag, då vi firar att han blir 2 år!

Sedan har vi tröjan i molntygerna, som jag pusslat rejält med för att få tyget att räcka till. Tycker dock att tröjan fick en lite tjejig känsla med den breda mudden i nederkant, får se hur den sitter i morgon, om jag kanske måste sy om den.

Mönster
Eget; Raglan

Bra
Ääälskar tygerna, men nu finns det bara en bit av de röda molnen och en snutt djungelvelour kvar. Måste beställa från JNY när jag får pengar.

Dåligt
Att tyger tar slut och att de är så dyra.

Tyg
Mudd från Stoff & Stil
Allt annat från JNY Design via Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar