måndag 12 april 2010

UFO utrotning, ännu en gång...

Först ut har vi ett par härligt mjuka och sköna shorts i randigt tyg. Bilden gör inte färgerna rättvisa då de är mycket mer klara och lysande i verkligheten.
Som vanligt på bild så ser benen olika breda ut, men även nu är det en illusion.

Sen kommer en t-shirt i samma mjuka tyg som pyjamasen. Verkligen underbart tyg som stretchar i alla möjliga ledder. Lite jobbigt att jobba med, men åh så skönt mot huden!
Önskar att jag visste var jag kunde få tag på mer av det.

Och sist ut en t-shirt i det glada randiga tyget som jag tidigare sytt en tröja åt fisen i. Måste köpa mer av detta tyg, tycker verkligen det är fantastiskt fint, och klär min fis utmärkt.

Mönster
Eget; Raglan och Muddbyxa

Bra
Mönsterpassningen på samtliga plagg är verkligen perfekt!

Dåligt
Måste man ha nått dåligt? Skulle väl i så fall vara att min vita tråd är slut.

Tyg
Rostrandigt och multirandigt tyg från MG-tyger
Grönrandigt tyg från Tradera
Vit och turkos mudd från RosaHuset
Orange Mudd från MG-tyger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar