söndag 5 september 2010

Bildbomb

Här utlovades bilder på det jag spottat ur mig, och löften är till för att hållas. Så här kommer en kavalkad av det som producerats de senaste två dagarna! Allt är i storlek 98/104.

Först ut har vi två par velourtights, i knalligt orange och knalligt turkos. De orangea ska gå till lilla N, som fick alldeles för tighta tights häromsistens.

Sedan har vi två tröjor i mjuk trikå, båda i raglanmodell (märks det att jag gillar det?).

Detaljbild på den möstrade trikån, syntes dåligt på den andra bilden.

Två par muddisar har det blivit också, även om jag bara lyckats få med ett par på bild. De andra, i orange velour, har fisen använt i dag så de hann inte fastna på bild.

Sen blev det tre par långkalsonger åt fisen också, alla supermjuka.

Mönster
Eget; raglan, tights, muddbyxa

Bra
Att fisens höstgarderob börjar fyllas på

Dåligt
Att det finns så mycket jag vill sy och så lite tid...

Tyg
Grön/vit och blå/natur randiga trikåer från Tradera
Mönstrad och multirandig ribbad trikå från MG-tyger
Ljusblå trikå från Tornugglan
Turkos velour från Stoff&Stil
Orange velour från Ohlssons tyger
Mudd från Mjuka Tyger och Stoff&stil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar